Thursday, January 8, 2015

Off to Florida

Då bär det av för oss mot sydligare bredgrader. Imorgon fredag flyger vi mot Florida. Direkt flight från Zurich till Tampa. 

Sedan ska vi njuta av semester och sol. Ska bli helt underbart! Jogga på stranden om morgonen, plocka snäckor, bara vara, besöka fina naturreservat och bara njuta av superhärlig semester. Det blev inte så mycket semester i sommras så det tar vi istället igen nu.

Kanske blir det något inlägg här och där eftersom jag tar med mig datorn. Har ett sista seminarium som jag måste närvara på för min tyskakurs. Tur att man kan logga in i klassrummet vart man än befinner sig i världen. Underbara Florida here we come!

9 comments:

Anne-Marie said...

Ha en riktigt fin resa och semester Desiree!
Och nu kan du koppla av ordentligt när du vet att du har ett arbete att komma tillbaka till.
Kram!

Anne said...

Underbart! Önskar er en riktigt trevlig resa och hoppas att ni får det helt fantastiskt!!! Super med direktflyg också.
Kram

Desiree said...

Anne-Marie, tack så mycket. Ja jag är så lycklig över att ha fått ett jobb som jag trivs jättebra med. Så 2014 blev till ett riktigt toppen år på många sätt.
Kramar!

Anne, tackar. Ja superskönt att slippa byta och mellanlanda.
Kramar!

eastcoastmom said...

Ha det så underbart, hoppas vi får nån rapport!

Taina said...

Åh vad härligt!
Njut.
Kram kram

Charlie sa ... said...

Å, underbart!!!

Ha en härlig resa, njut och koppla av vännen!

KRAM

Annika said...

SÅ himla härligt!!
Nu är ni här. Underbart.
Hoppas det blir varmt och soligt.
NJUT!!!
Kramar!!!

Katta said...

Ha det gott. Själv just kommit hem efter sex veckor i Asien. Kram

Suzesan said...

SÅ HÄRLIGT ja och där ni där nu när jag skriver detta. Ha en toppensemester.Ljuvligt. Blev positivt överraskad då jag trodde jag hade mycket att läsa ikapp :) Ja bra där att åka på semester och ta skolan med sig. Jag ska lära mig ett nytt språk nu med. Det kommer nog inte bli så lätt men allt är nytt i början. Jag tänker lära mig finska. Ganska svårt verkar det som men det ska gå bra nån gång. Fick en sådan språkkurs av min son i julklapp och sen kan jag höja ribban själv senare. Mormor och morfar språk. Jag vill lära mig det. För att hedra dem. Fick ju aldrig glädjen att träffa dem. Tyvärr.

Kram
/Susanne